Monday, August 27, 2012

Smooth surfaces, pt1

I wrote a quick implementation of interpolated shading normals. There's still a couple of subtler adjustments I need to handle non geometric normals a bit more gracefully in the surface integration pipeline, but the basics are there and I must admit it's nice to render something (deceptively) smooth for a change:





-Espen

3 comments:

  1. Hei Espen!

    Virkelig imponerende, du har fatt til veldig mye! Gledder meg til og se vidre utvikling.

    ReplyDelete
  2. Takker. Er ikke alt for fancy enda, men er moro aa gjore alt fra scratch for en gangs skyld, og det er kjekt aa ha en platform til aa teste alle papers man ikke faar implementert i en produksjon-setting uten aa involvere et hav av mennesker.

    Hvordan gaar real time tingene dine?

    ReplyDelete
  3. Tat en liten pause fra hjemme prosjekter. Har ikke blitt noe programmering paa meg de siste 7 maanten. Ble litt ut brent faar oeyblikket. Start igjen naar jeg far igang motivasjon igjen ;) Ble litt inspirert av dine renders kanskje jeg start igjen snart, men da skraper jeg alt og begynner paa nyt.

    ReplyDelete